Loading

Ka thënë esh-shejkh Uthejmin -Allahu e mëshiroftë-:

Agjerimi i ditës së Ashurasë është katër llojesh:

Lloji i parë: që të agjerojmë ditën e 9-të, 10-të dhe 11-të.

Ky është lloji më i lartë, për shkak të asaj që ka përcjellë Ahmedi në “Musned”:

«Agjerojeni ditën e Ashures dhe kundërshtojini në të jehudët, agjeroni një ditë përpara saj ose një ditë pas saj»

Dhe në një artikulim tjetër (jo të imam Ahmedit):

«Agjeroni përpara saj një ditë dhe pas saj një ditë»

Sepse njeriu nëse agjeron 3 ditë, arrin mirësinë e agjerimit të tre ditëve të muajit.

Lloji i dytë: Agjerimi i ditës së 9 -të dhe 10-të, për shkak të fjalë së Pejgamberit ﷺ:

«Nëse do të jem gjallë vitin që vjen, me siguri do ta agjeroja ditën e nëntë»

Kur i thanë se: jehudët e agjeronin ditën e 10-të, Pejgamberi ﷺ kishte dëshirë që t’i kundërshtonte jehudët, madje çdo jobesimtar.

Lloji i tretë: dita e 10-të me ditën e 11-të

Lloji i katërt: dita e 10-të tek.

Ka prej dijetarëve që kanë thënë se është e lejuar dhe ka prej tyre që kanë thënë: se nuk është e pëlqyer.

Ata që kanë thënë se është e lejuar, janë argumentuar me kuptimin e përgjithshëm të fjalës së Pejgamberit ﷺ kur u pyet në lidhje me agjerimin e ditës së Ashures ku tha:

«Dhe agjerimi i ditës së 10 të Muharremit shpresoj që Allahu t’i shlyejë gjynahet e vitit përpara tij»

Dhe nuk e përmendi ditën e 9-të.

Ata që thonë se nuk është e pëlqyer kanë thënë se: Pejgamberi ﷺ ka thënë:

«…kundërshtojini në të jehudët, agjeroni një ditë përpara saj ose një ditë pas saj»

Dhe në një artikulim tjetër:

«Agjeroni një ditë përpara saj dhe një ditë pas saj»

Dhe kjo tregon për obligimin e shtimit të një dite me qëllimin e kundërshtimit ose të paktën: mospëlqyeshmërinë e veçimit të saj.

Mendimi për mospëlqyeshmërinë e veçimit të saj është i fortë.

Për këtë arsye mendojmë se njeriu del nga kjo, duke agjeruar ditën e 9-të përpara saj, ose ditën e 11-të pas saj.

📚 فتاوى لقاء الباب المفتوح” [٩٥] (الصيام/صوم التطوع)”

Përktheu: Abdur-Rahman Mema

Shpërndaje: