Loading

Pyetje drejtuar el-al’lameh Muhamed ibnu Salih el-Uthejmin -rahimehullah-

Pyetje: Cili është mendimi i katër medh’hebeve në lidhje me Kunutin?

Përgjigje: Mendimi i katër medh’hebeve në lidhje me kunutin është si vijon:

Malikitë kanë thënë: nuk ka kunut vetëm se në namazin e sabahut, nuk ka kunut as në namazin e vitrit dhe as në namazet e tjera.

Shafi’itë kanë thënë: nuk ka kunut në namazin e vitrit vetëm se në gjysmën e fundit të Ramazanit, ndërsa në namazet e tjera nuk ka kunut, përveçse në namazin e sabahut në çfarëdo situate, por edhe në farzet e tjera përveç sabahut nëse muslimanët i godet ndonjë katastrofë prej atyre të motit.

Hanefitë kanë thënë: bëhet kunuti në vitër dhe nuk bëhet në namazet e tjera, vetëm në rast fatkeqësish dhe në rast të katastrofave të motit e bën kunutin në namazin e sabahut, imami bën duanë dhe ata që janë pas tij thonë amin ndërsa ai që falet më vete nuk e bën kunutin.

Hanbelitë kanë thënë: e bën kunutin në vitër dhe nuk e bën në namaze të tjera, vetëm në rast mynxyrash dhe katastrofash, përveç murtajës, e bën kunutin imami ose zevendësi i tij në pesë namazet përveç Xhumasë.

Vetë Imam Ahmed ka thënë: që nuk është vërtetuar nga Pejgamberi ﷺ se ai ka bërë dua në vitër përpara Rukusë apo pas saj.

Këto janë mendimet e katër medh’hebeve.

✔️ Mendimi më i saktë është: që nuk e bën kunutin në namazet farze vetëm nëse i godet muslimanët ndonjë hata.

Sa i përket vitrit nuk është vërtetuar diçka nga Pejgamberi ﷺ se ai e ka bërë kunutin gjatë vitrit, porse ka ardhur në sunnen se ai i mësoi Hasen bnu Alij -radij’Allahu anhuma- disa fjalë që t’i thotë në kunutin e vitrit:

«Allahumme ihdinij fij men hedejte….» etj

Disa njerëz të dijes kanë thënë që është hadith i saktë.

Nëse e bën kunutin mirë, nëse nuk e bën përsëri mirë.

Allahu është Ai që e dhuron suksesin.

📚 مجموع فتاوى ورسائل” المجلد ١٤ – باب صلاة التطوع”

Përktheu: Abdur-Rahman Mema

Shpërndaje: