Ajo është dita e parë e tre ditëve ku lutja nuk refuzohet
Dita që vjen pas kurbanit, dmth dita 11 e Dhul Hixhes.
U quajt me këtë emër për shkak se haxhinjtë stabilizohen në Mina.
Ka thënë Pejgamberi ﷺ:
«Ditët më të dashura tek Allahu janë dita Kurbanit pastaj dita el-Kar’ru»
📚 Transmetoi ebu Daudi (1502) dhe e ka saktësuar el-Albanij në “Sahih el-Xhami’i” (1064)
Ebu Musa el-Esh’arij -radij Allahu anhu- thoshte në khutben e tij ditën e kurbanit:
“Pas ditës së kurbanit janë tre ditë të cilat Allahu i përmendi “ditë të caktuara” ku nuk kthehet mbrapsht lutja, ndaj ngrijani dëshirat tuaja Allahut -azze ue xhel-le-.”
📚 “Tefsir et-Tabarij” (4/203), “Lataif el-Me’arif” (fq. 503)
Vërejtje: në zinxhirin e këtij transmetimi nga ebu Musa el-Esh’arij janë dy transmetues, njëri është i dobët kurse tjetri është i panjohur.
Ka thënë hafizi ibnu Haxher në “Takribu et-Teh’dhib” për të parin: Zijad ibnu Zijad el-Xhasas (i dobët)
Dhe për të dytin: ebu Kinaneh el-Kureshij (i panjohur), mbaroi fjala e tij.
Ka thënë Ikrimeh ishte e pëlqyer që të thuhej gjatë ditëve të teshrikut (tre ditët pas kurbanit):
{رَبَّنَاۤ ءَاتِنَا فِی ٱلدُّنۡیَا حَسَنَةࣰ وَفِي ٱلۡأَخِرَةِ حَسَنَةࣰ وَقِنَا عَذَابَ ٱلنَّارِ}
{Rabbena etina fid dunja haseneten ue fil ekhireti haseneten ue kinā adhaben nar}
📚 “Lataif el-Me’arif” (fq. 290) i ibnu Rexhebit.
Përktheu: Abdur-Rahman Mema