Ka thënë Muhamed ibnu Nasër el-Meruezij-ju në librin e tij:
Zindikët dhe një grup prej rafidave e keqinterpretuan çështjen e shpirtit të Ademit, ashtu sikurse e keqinterpretuan të krishterët çështjen e shpirtit të Isës dhe ashtu sikurse e keqinterpretuan disa të tjerë se shpirti u shkëput prej Allahut dhe kaloi te njeriu.
Një grup prej të krishterëve e adhuruan Isën dhe Merjemen, sepse Isai sipas tyre ishte shpirt prej Allahut që kaloi te Merjemja dhe se ai nuk është i krijuar sipas tyre.
Një grup prej zindikëve dhe një grup prej rafidave thanë: se shpirti nuk është i krijuar dhe e keqinterpretuan Fjalën e të Lartësuarit:
{وَنَفَخْتُ فِيهِ مِنْ رُوحِي}
{dhe t’i fryj prej shpirtit Tim} [el-Hixhër: 29]
Dhe Fjala e Tij:
{ثُمَّ سَوَّاهُ وَنَفَخَ فِيهِ مِنْ رُوحِهِ}
{Më pas e formoi atë dhe i fryu prej shpirtit të Tij} [es-Sexhdeh: 9]
Ata pretenduan se shpirti i Ademit nuk është i krijuar, ashtu siç e keqinterpretuan ata që thanë: drita është prej Zotit, e pakrijuar…
Nuk ka mospajtim në mesin e muslimanëve se shpirtrat të cilat ishin tek Ademi, te bijtë e tij, tek Isai dhe jo vetëm prej bijve të Ademit, të gjitha janë të krijuara nga Allahu, Ai i krijoi ato dhe më pas ia shtoi⁽¹⁾ Vetes së Tij, ashtu siç ia shtoi Vetes së Tij pjesën tjetër të Krijesave të Tij.
Ka thënë i Lartësuari:
{وَسَخَّرَ لَكُمْ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَمَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا مِنْهُ}
{Ai ka vënë në shërbimin tuaj çka gjendet në qiej dhe në Tokë, të gjitha janë prej Tij} [el-Xhāthijeh: 13]
Mbaroi fjala e imam el-Meruezit -Allahu e mëshiroftë-
📚 الروح” (٤٢٤/٢)”
Përktheu: Abdur-Rahman Mema
⁽¹⁾ Sh.p.: Ashtu sikurse ia shtoi Vetes së Tij: Shtëpia e Allahut, deveja e Allahut etj….