Loading

Dijetari i madh Muhamed ibnu Salih el-Uthejmin -Allahu e mëshiroftë- thotë:

Çështja se besimtarët do ta shohin Allahun, në Xhennet, është vërtetuar me Librin e Allahut, Sunnetin e të Dërguarit të Tij dhe me konsensusin e sahabëve dhe imamllarëve të ummetit.

Nuk e mohon askush veç atij që Allahu ia ka verbuar zemrën! Allahu na ruajttë! Këto hadithe janë prej atyre haditheve të gradës «muteuatir» nga Profeti ﷺ.

Allahu azze ue xhel’le thotë:

وُجُوهٌ يَوْمَئِذٍ نَاضِرَةٌ * إِلَى رَبِّهَا نَاظِرَةٌ}

{Atë ditë, disa fytyra do shkëlqejnë dhe Zotin e tyre do shohin.}

Thotë Ai subhanehu ue te’ala:

{لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا الحُسْنَى وَزِيَادَةٌ}

{Ata që veprojnë mirë do kenë po ashtu shpërblim të mirë, madje edhe më tepër!}

Më i dituri i krijesave për Librin e Allahut, Muhamedi, i Dërguari i Allahut, e ka shpjeguar pjesën {edhe më tepër} me shikimin në Fytyrën e Allahut.

Ka thënë Allahu tebāreke ue te’ala:

{على الأرائك ينظرون}

Domethënia: shikojnë atë që Allahu ka përgatitur për ta prej mirësive, më e larta prej të cilave është shikimi në Fytyrën e Allahut!

Dhe ka thënë i Lartësuari:

{لهم ما يشاءون فيها ولدينا مزيد}

{Ata do të kenë në të çfarë të dëshirojnë, madje Ne kemi edhe më shumë.}

{El-mezid} është {ez-zijadeh}, Fjalë të cilën Allahu i Lartësuar e përmendi në ajetin:

{لِلَّذِينَ أَحْسَنُوا الحُسْنَى وَزِيَادَةٌ}

Profeti ﷺ {ez-zijādeh} e shpjegoi duke thënë se me të është për qëllim shikimi në Fytyrën e Allahut të Lartësuar.

Ka thënë i Lartësuari:

{لَا تُدْرِكُهُ الْأَبْصَارُ وَهُوَ يُدْرِكُ الْأَبْصَارَ وَهُوَ اللَّطِيفُ الْخَبِيرُ}

{Asnjë shikim nuk mund ta përfshijë Atë, ndërsa Ai i përfshin të gjitha shikimet. Ai është i Buti dhe i Gjithëdijshmi.}

Fjala e Tij: {لا تدركه الأبصار} tregon se shikimet e shikojnë Allahun, mirëpo nuk e përfshijnë dot, sepse Ai xhel’le ue ala është më i Madh sesa ta përfshijnë shikimet.

Këto pesë ajete në Librin e Allahut që të gjitha tregojnë se besimtarët e shohin Zotin e tyre, ditën e Kijametit; dhe nuk e mohon këtë vetëm se një zullumqar! Lusim Allahun e Lartësuar që ta udhëzojë në hak ose (në të kundërt) ta privojë nga shikimi në Fytyrën e Tij, sepse nuk e mohon atë vetëm se ai që është kundërshtues: ajetet në lidhje me këtë janë të qarta, kurse sa i takon haditheve, ato janë muteuatirah.

📚 “شرح رياض الصالحين: (6/ 735-737).

Përktheu: Abdur-Rahman Mema

Shpërndaje: