Ka thënë imam Abdul-Uahid esh-Shirazij el-Hanbelij (486 h) -rahimehullah- :
Nëse të thonë: cili është argumenti që Allahu i Lartësuar është Një dhe i Vetëm?
Thuaji: argumenti për këtë është në Sheriat dhe në mënyrën e argumentimit
Ama në Sheriat është Fjala e Allahut të Lartësuar:
{وَمَا مِنۡ إِلَـٰهٍ إِلَّاۤ إِلَـٰهࣱ وَ ٰحِدࣱۚ}
{Dhe nuk ka të adhuruar që meriton të adhurohet, përveç Një Adhuruari të Vetëm} [El-Maideh: 73]
Dhe Fjala e Tij:
{قُلۡ هُوَ ٱللَّهُ أَحَدٌ}
{Thuaj: Allahu është Një} [El-Ikhlas: 1]
Dhe Fjala e Tij:
{لَوۡ كَانَ فِیهِمَاۤ ءَالِهَةٌ إِلَّا ٱللَّهُ لَفَسَدَتَاۚ}
{Nëse në to (në qiell dhe në tokë) do të kishte të adhuruar të tjerë përveç Allahut, me të vërtetë që ato do të shkatërroheshin} [El-Enbija: 22]
E të tjera prej ajeteve që tregojnë për Njëshmërinë e Tij.
Ama sa i përket mënyrës së argumentimit, atëherë themi: që qiejt edhe toka, nëse do të kishin dy krijues do të kishte kundërshtime dhe kaos, ashtu siç e shohim atë në jetën e përditshme, në vazhdimësinë e saj, pa pasur asnjë shkatërrim, në të ka argument se për qiejt dhe tokën ka një Krijues të Vetëm.
📚 “Et-Tebsiratu fi Usulid din” fq. 29, shtëpia botuese, “Darul Ma’thur”
Përktheu: Abdur-Rahman Mema